Monday, January 23, 2012

Mesin Jahit

         Memang dah lama nak cari mesin jahit baru, Mesin yang ada sekarang ni brand Singer. Emak saya yang beri kira-kira 27 tahun yang lalu (TQ mak...), lama tau....Kiranya mesin ni sangat-sangat berjasa pada saya .  Seronok menjahit ni, yang penting bila nak raya mesti pulun jahit baju raya anak-anak 2 pasang tiap seorang, kalau campur saya punye...jadilah 10 pasang semuanya.....fuhhh.


         Inilah mesin Singer yang sangat berjasa tu, takpe saya tak akan abaikan mesin ni.....hihi

          Hari Sabtu 21/1/12, suami ajak gi kedai mesin jahit.....jeng...jeng ...jeng , nak beli mesin baru.  Mesin yg saya berkenaan  ialah    jenama Brother....thanks to my lovely husband. Muah.......Sekarang ni dok jahit je hari-hari.Mesin baru, gitulah..ape yang best pada mesin ni ialah bannyak corak untuk sulam dan huruf..


Tadaaa.....mesin baru

      Rasanya dah lengkap koleksi mesin jahit ni dengan adanya mesih jahit tepi yang dibeli 5 tahun lalu......nak tengok ?

Dah cukup lengkap untuk aktiviti jahit -menjahitku..........

No comments:

Post a Comment